czwartek, 25 lipca 2013

wyzwaniowa ramka

Bohaterką pracy jest moja Babcia Krystyna.
Ramkę przygotowałam na mixed-mediowe wyzwanie na blogu Lift Summer Crafts
 
 
Challenge#5 - mixed media zostało przygotowane przez Finnabair i obowiązkowymi elementami jakie powinny znaleźć się w pracy to: czarny kolor, użycie maski / szablonu lub zamiennika oraz użycie farb / tuszów lub sprayów.
 
Mapka # 5
 
tusze, mgiełka, maska i kolor czarny (w postaci nitki) są, więc można zaczynać !
 
 
moja interpretacja tematu:
 
 
kilka detali:



 
 
 


Pierwszy raz używałam maski i przyznam, że bardzo mi się spodobało.
 
pozdrawiam
Efka
 

4 komentarze:

  1. Babci należy się solidna oprawa, gratuluję pomysłu :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kompozycja! Piękny scrap. Dziękujemy bardzo za udział w wyzwaniu Lift Summer Crafts.

    OdpowiedzUsuń